Monday, October 15, 2007

Vista & Wireless στην Αλεξ..

Ναι μπήκε DSL/Wireless στην Αλεξανδρούπολη και μαζί μπηκαν και windows vista στο παλιό pc.
Δεν τα δούλεψα πολύ ίσα ίσα έστησα το μηχάνημα.
Μου άρεσε : Το ότι μπορείς να ορίσεις τον λογαριασμό σου σαν normal user και κάθε φορά που θες π.χ να εγκαταστήσεις κάτι να σου ζητάει password administrator. Κάτι δηλάδη που γίνεται στο Mac OS X. :-)
Δεν μου άρεσε:
1) Απαράδεκτο το ότι έχω μια πολύ σπάνια κάρτα ήχου την Soundblaster Audigy και δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά. 2 φορές αναγκάστηκα να πατήσω ctrl-alt-del και end tast end task end task end task.
2) Επίσης η πολύ σπάνια κάμερα Creativer Webcam Instant δεν μπορεί να λειτουργήσει.
3) Ψιλοχαώδες & κουραστικά βρήκα τα νέα μενού με πολύ επαναλαμβανόμενη πληροφορία.
4) Το gadget δεν συγκρίνονται σε ομορφιά με τα widgets :-)
5) Είσαι σίγουρος ότι θες να γίνει..?Ναι είμαι σίγουρος ότι θέλω να γίνει. Ναι είμαι σίγουρος . Μα ναι σου λέω....

Αυτά στα γρήγορα.
V for Vista baby.....

No comments: