Friday, October 05, 2007

Ερώτηση σχετικά με τον Blogger! Where are the videos?

Λοιπόν σχετικά πρόσφατα ανακάλυψα το εξής!
Ότι όλες οι φωτογραφίες που ανεβάζουμε στο blog μας , αποθηκεύονται μέσω του Gmail λογαριασμού μας στο Picassa που ανήκει στο Google!
Μπορείτε να μπείτε στο gmail σας και από εκεί επιλέξτε Photos!! Θα μεταφερθείτε απ'ευθείας στο Picassa!
Μου άρεσε πολύ γιατί έχεις χωρίς κόπο ένα πολύ όμορφο περιβάλλον με τις φωτογραφίες σου μόνο.
Έψαξα να δω αν γίνεται κάτι αντίστοιχο με τα video που μπορούμε πλεόν να ανεβάσουμε μέσω του blogger. Έψαξα στο Google videos/Youtube, αλλά δεν βρήκα τίποτα.
Ξέρεις κανείς που αποθηκεύονται αυτά τα video? Αν μπορώ να τα έχω σε ένα μέρος όπως το Picassa?

4 comments:

Ναταλία said...

Εγώ ξέρω αλλά άμα σου πω, τι θα κερδίσω;;; :-D

eeVoskos said...

Εδώ, στο επίσημο site του Blogger γράφει:

Are my videos indexed or searchable?
No, your videos are kept private and will not be included in Google Video search.

Fouster said...

A thanks! Όμως στην πιο πάνω ερώτηση γράφει ότι αποθηκευονται στο Google Video. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι αποθηκεύονται αλλά απλά δεν μπορώ να τα ψάξουν άλλοι. Όμως γιατί μόλις πάω στο Google Video kαι πάω δεξιά πάνω στο Uploaded Videos δεν μπορώ να το δω ούτε και εγώ !

eeVoskos said...

Προφανώς το blogger χρησιμοποιεί το Google Video για να ανεβάσει τα βίντεο, αλλά δεν τα κάνει indexing. Δεν τα αντιστοιχεί στον λογαριασμό σου. Χαζομάρα κατά τη γνώμη μου. Αυτοί μπορεί να λένε ότι το κάνουν για λόγους ασφάλειας. Εγώ λέω ότι απλά το Google Video δικαιολογεί τη λέξη "beta" δίπλα στο λογότυπό του. ;-)