Monday, October 22, 2007

2 λέξεις θα πω..... SANTA MONICA!!!

OYAOY! Απλά ΟΥΑΟΥ!!
Είναι 5ώρα το πρωί και έχω ξυπνήσει. :-) Τι να κάνεις λίγο το jet lag λίγο ότι κοιμόμαστε νωρίς ( α ρε ο father μου δεν έχει αντοχές πια ) πρέπει να βρω μια προσωπική ξεναγό όπως λέει και ο Χ.Κ . :-)
Λοιπόν το 1 καλό είναι ότι χθες βρήκαμε ένα φίλο του father, με τον οποίο περάσαμε σχεδόν όλη τη μέρα. Μας ήρθε χαμογελαστός με βιντεόκαμερα, και θα μας δώσει την κάσετα στον γυρισμό για Ελλάδα. Οπότε θα έχω τουλάχιστον 1ώρα βίντεο υλικό στα χέρια μου. :-)
Λοιπόν χθες πήγαμε SANTA MONICA! Τι να λέμε...Το μέρος είναι απίστευτο. Μιλάμε είναι 21 Οκτωμβρίου και η αίσθηση ήταν σαν ήταν Ιούλιος στην Ελλάδα σε ελληνικό νησί. Πεζόδρομοι full στον κόσμο , με ανθρώπους να δίνουν διάφορες παραστάσεις, ΩΡΑΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ , ( επιτέλους είχα αρχίσει να πιστεύω ότι μόνο στο Hollywood υπήρχε :-) και με το που φτάνεις στην παραλία παθαίνεις πλάκα!! Είναι,είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ!! ΧΘΕΣ ΕΒΑΛΑ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΕΙΡΗΝΙΚΟ!! :-) Κόσμος να κάνει rollers,ποδήλατα ,φοινικόδεντρα όλα θα τα δείτε στο βίντεο που θα φέρω.
Τι ζητάω Θέε μου πολλά....20.000.000 ευρώ για ένα σπίτι στο Hollywood και ακόμα 4-5εκαττομύρια για ένα στην Santa Monica :-) Βλέπαμε και απέναντι το όμορφο Malibu να καίγεται.. Τι να κάνεις...


Ένα αθλιο βιντεακί από το κιν.:-)
P.s Καμμία φώτο γιατί είχαμε κάμερα όλη την μέρα σήμερα. Ελπίζω αύριο να αγοράσω μια.

4 comments:

Ναταλία said...

Σου είπα να πάρεις και μένα μαζί σου, που έχω αντοχές αλλά δεν ήθελες...Καλά να πάθεις ;-)
Αλήθεια το ταξίδι σου και το Malibu που καίγεται, πως συνδέονται;;;;; Εκεί δεν είναι Ελλάδα,βρε, τους πιάνουν τους εμπρηστές, φύγε γρήγορα... xxx

eeVoskos said...

Άκουσα στο πάντα έγκυρο δελτίο του Star ότι αναζητείται Έλληνας γαλανομάτης ως ύποπτος πυρκαγιάς...

Όχι για το Μαλιμπού (έτσι λέγανε ένα μαγαζί που έπαιζα μικρός ηλεκτρονικά!!), αλλά επειδή άναψε φωτιές στα κορίτσια του LA!! ;-))

Περνάς πολύ καλά, αυτό το ξέρω. Εύχομαι να περάσεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΕΧΑΣΤΕΣ "ΧΟΛΥΓΟΥΝΤΙΑΝΕΣ" ΣΤΙΓΜΕΣ!!!

javapapo said...

ωραίος ..φίλε! Keep posting..και φυσικά enjoy your time!

Fouster said...

Ευχαριστώ παίδες! Α ρε έναν ακόμα ήθελα να κάνω τρελή νυχτερινή ζωή στα μπαράκια του Sunset Strip! Natalia το έχω μετανιώσει που δεν σε πήρα.Και χωρούσες στην βαλίτσα μου αφού πάντα μισογεμάτη είναι :-)Τι να κάνω να πάω με τον father και να την πέφτω στις Californezes :-) Πατίλα!