Wednesday, October 24, 2007

Universal Studios...!!!

Μετά την Santa Monica και το Ηollywood ίσως το 3o μέρος που πραγματικά αξίζει να πας. Μια ολόκληρη πόλη Universal City με κύριο θέμα φυσικά τι άλλο τις ταινίες και τα γυρίσματα τους σας περιμένει.
Είδαμε σήμερα Shrek 4D γαμάτο, Terminator 2D-3D ,γνωρίσαμε από κοντά τα ζώα του Evan Almighty και άλλα πολλά...
Γαμώ την τύχη μου γαμώ....είδαμε μια γαμάτη παράσταση από το Water World (Κέβιν Κόστνερ) , παιδιά όλο το σκηνικό είναι εκεί.... και δεν μπόρεσα να το τραβήξω και έχασα και την φωτογραφία που βγήκα με την πολύ ωραία "ηθοποιό" που έπαιζε γιατί μου έβγαλε memory card error!! Μα αν είναι δυνατόν!! Δεν αντέχω!! Γκρρρ....
Α πήρα μηχανή την Canon Powershot SX100 για 299δολλάρια=210ευρώ από το Japaneze Village.

Σήμερα είχε απίστευτη ζέστη κοντα στους 30 βαθμούς και όλος ο ουρανός προς το San Diego ένα τεράστιο σύννεφο καπνού... Συνεχώς ακούμε και βλέπουμε πυροσβετικά..damn...Αλήθεια δεν το έκανα εγώ!

Τέσπα πάρτε μερικές φώτο....και αύριο πάω UCLA!

Έξω από το Terminator 2D-3D
water world...αχ κοριτσάρα!
το νεανικό team με το οποίο βρίσκομαι μαζί :-)
Πατίλα.. είχα λιώσει στο γέλιο έξω από το Kodak Theatre (Oscar)

6 comments:

Cybergoulion said...

Μην το πάρεις προσωπικά, αλλά σε μισώ! :-P

Ναταλία said...

Και εγώ! :-Ρ

Fouster said...

I LOVE YOU!!

eeVoskos said...

...Και για να σου φτιάξω κι άλλο τη μέρα, σε περίπτωση που δεν το 'χεις δει:

ΠΕΡΑΣΕΣ ΦΙΛΤΡΑ ΜΕ 6!!!!

eeVoskos said...

Α, ξέχασα... σε μισώ!! :-Ρ

Fouster said...

Χα το ξερω αγόρι μου!! Το είδα πρωί πρωί!! 1 για πτυχιο ΓΑΜΩΤΟ!! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.... Τον Κώστα να δούμε πως θα συνεφέρουμε... :-(
Love you!