Wednesday, January 03, 2007

Kαλή Χρονιά!!

Καλή Χρονιά σε όλους!
Τις τελευταίες στιγμές του 2006 η μπαταρία του macbook μου τα έφτησε!
Αυτό ήταν 3 μήνες άντεξε! Τώρα δεν μπορώ να δουλέψω με μπαταρία παρά μόνο με ρεύμα.
Από φορήτο μου έγινε σταθερό δηλαδή! Το περίεργο είναι ότι σε sleep mode λειτουργεί και με μπαταρία!Αλλά αν πας να το ανοίξεις τρως ένα ωραιότατο σβήσιμο!
Γαμώ τους ποιοτικούς μου ελέγχους γαμώ! Κάνεις δεν είναι τέλειος τελικά!
Αλλοι τους χαλάν οι μπαταρίες , σε άλλους οι φορτιστές....έτσι Χ.Κ ?

Το μόνο που μένει τώρα είναι το στείλω στην Rainbow για επισκευή και να ζήσω και εγώ επιτέλους το υπέροχο service της!! (We want AppleGreece!)

Τουλάχιστον παρήγγειλα ακόμα 1 GB RAM ,για να τα κάνω 2 , και θα αναφέρω σύντομα εντυπώσεις.

Υποσχέθηκα ότι θα γράφω το blog στα αγγλικά,αλλά ο χρόνος μου είναι λίγο πιεσμένος ως πολύ αυτόν τον καιρό,οπότε το αφήνω προς το πάρον.

Εν αναμονή της Mac Expo.......

No comments: