Thursday, January 04, 2007

It's all about the feeling...

Το ξαναανέφερα και στο παρελθόν.
Πλέον μέτα από 4μήνες με το mac και μετά από το τελευταίο πατατράκ που έφαγα με την μπαταρία αρχίζω να συνηδειτοποιώ κάποια πράγματα.

Η αίσθηση,ευχρηστία και ευκολία του OS X με έχει κερδίσει.Αναλυτικά εξάλλου το αναφέρω στο πρώτο μου post.

Αλλά τι γίνεται με το hardware κομμάτι.....

Εδω λίγο αρχίζουν να ξυνίζουν τα πράγματα. Όσο ποιοτικά μηχανήματα και να είναι τα Apple,όπως και κάποιες άλλες μάρκες όπως η Dell και η Αsus δεν παύουν να είναι μηχανήματα. Και έχουν και αυτά ίσως στατιστικά μια μικρότερη πιθανότητα να χαλάσουν σε σχέση με τα υπόλοιπα.Και τι γίνεται τότε....

Ένα συνηθισμένο ελληνικό σενάριο για έναν greek mac user θα ήταν το εξής:
1) Αρχικά πολλά τηλεφωνήματα στην Rainbow μέχρι να καταφέρει να συννενοηθεί
2) Αποστολή με δικά του έξοδα στην Rainbow
3) Ξανά τηλεφωνήματα στην Rainbow ,για το πότε θα είναι το μηχάνημα έτοιμο, φυσικά κανείς δεν ξέρει.....
4) Ξανά τηλεφωνήματα μπας και τον έχουν ξεχάσει....
5) Ε και μετά από ένα άγνωστο διάστημα που μπορεί να είναι από 2-3 βδομάδες μέχρι και 1,5μήνα θα έχει το μηχάνημα πίσω διορθωμένο ή καινούργιο.

Και άντε τα αντέχεις όλα αυτά.....Τι γίνεται αν μετά από μερικούς μήνες παρουσιαστεί ένα άλλο πρόβλημα,κάτι διαφορετικό αυτήν την φορά.
Ε θα ξενερώσεις από την ζωή σου!!!

Τι γίνεται στην περίπτωση του φίλου μου Χ.Κ που έχει ένα μηχανάκι Dell με 3ετή on site εγγύση.
Κάτι συνηθισμένο θα ήταν το εξής:
1) 1-2 τηλέφωνα στην Dell για το πρόβλημα
2) Τις επόμενες μέρες τεχνικός στο σπίτι ,στο διορθώνει και φεύγει
Τέρμα!!

Δηλαδή στην ουσία ότι νιώθω εγώ για το Software κομμάτι του mac ,το ίδιο νιώθει και ένας χρήστης Dell με on site εγγύηση για το hardware κομμάτι του.

Δεν τον απασχολεί άμα χαλάσει η μπαταρία,άμα ξαφνικά το dvd drive τα παίξει,άμα το logic board έχει πρόβλημα ,άμα ο φορτιστής του καεί,άμα ακούγεται κάποιος περίεργος θόρυβος..
Ότι και να χει ξέρει ότι με 1-2 τηλεφωνήματα έχει άνθρωπο στο σπίτι του και αυτό ήταν...

Κάτι που δεν ισχύει σε μένα και ούτε θέλω να το σκέφτομαι.


Αχ αρχίζω να "ζηλεύω" κάποιους φίλους μου που έχουν on site 3ετή εγγύση.
Τι να πω ελπίζω να βελτιωθούν τα πράγματα στην Ελλάδα γιατί φυσικά έξω αν έχεις κάποιο πρόβλημα σαν mac user πας στο κοντινό σου applestore και στο αλλάζουν με την μια.
Οι λύσεις λοιπόν είναι 3 για μένα:
1) Βελτιώνεται η κατάσταση εδώ
2)Είμαι τόσο πορωμένος που μόνο για το mac πάω να ζήσω έξω! :-)
3) Τα Windows στο μέλλον δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από το OS X και παω στην DEll!

4 comments:

Anonymous said...

"Και έχουν και αυτά ίσως στατιστικά μια μικρότερη πιθανότητα να χαλάσουν σε σχέση με τα υπόλοιπα."

Και γιατί έχουν μικρότερη πιθανότητα τα μηχανάκια της Apple;; Intel είναι κι αυτά! ;-)

Δηλαδή στην ουσία ότι νιώθω εγώ για το Software κομμάτι του mac, το ίδιο νιώθει και ένας χρήστης Dell με on site εγγύηση για το hardware κομμάτι του."

Ναι, αλλά με τον στοχαστικό ρυθμό που μπορούν να εμφανιστούν προβλήματα στο χαώδες hardware (ενώ το OSX σαν λογισμικό είναι πολύ πιο αξιόπιστο από το hardware) μήπως θα έπρεπε ο Στιβ να δώσει μεγαλύτερο βάρος στο υλικό και στην υποστήριξή του; Τι νόημα έχουν τα άπειρα software updates σε ένα προβληματικό hardware...;;;

Fouster said...

Ω είσαι βοσκός...
Εταιρίες όπως οι Apple,Asus,Dell,LG είναι πολύ πιο ποιοτικές από Acer ή noname laptop . Τόσο στα κομμάτια της κατασκευής,τα πλαστικά,τα φινιρίσματα όσο και στους ποιοτικούς ελεγχους. Τμήμητα που κάποιες εταιρίες δεν δίνουνν και τόσο προσοχή για να μειώσουν το κόστος φυσικά.

Φυσικά και θα έπρεπε.Όπως είπα τα πράγματα έξω είναι πολύ καλά όσον αφορά το Service. Μένει να δούμε πότε θα εφαρμόστει και η ίδια πολιτική στην Ελλαδίτσα μας.

Anonymous said...

Ποιο ποιοτικές;;

Αλήθεια, από που το συμπεραίνεις αυτό τελικά; Μου αρέσει το φινίρισμα του Macbook, αλλά μου ζεσταίνει τα πόδια! Το άσπρο πλαστικό είναι χάρμα οφθαλμών, αλλά σε κάποια σημεία ...λυγίζει (θυμάσαι;;).

Εν τέλει νομίζω ότι η τεχνολογία συγκλίνει πλέον και αυτό που πληρώνεις σε μια ακριβή εταιρία είναι, όχι τόσο η ποιότητα, αλλά η υποστήριξη και το after sales service. Και για το Mac στην Ελλάδα, απ' όσα λες αυτό είναι μάλον αμφισβητούμενο...

Προς Θεού, δεν υποστηρίζω ότι η Apple και η Dell υστερούν σε ποιότητα. Απλά δεν θυμάμαι να έχω ακούσει για πρόβλημα τροφοδοσίας σε κάποιο Acer, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έχουν υπάρξει!

Fouster said...

Θες πόλεμο έτσι?

Αλλά μου ζεσταίνει τα πόδια......
Αυτό δεν είναι θέμα ποιότητας είναι κυρίως θέμα του ότι είναι το πιο λεπτό laptop που υπάρχει αυτήν την στιγμή στον κόσμο οπότε είναι λόγικό να ζεσταίνεται περισσοτερο από κάποια άλλα.

Το ότι λυγίζει δεν νομίζω ότι έχει να κάνει θέμα με την ποιότητα. Δηλαδή αν δεν λύγιζε θα ήταν ποιοτικό?Και γιατί να μην λυγίζει δηλαδή στο κάτω κάτω,δεν τον κατάλαβα....
Σκέψου το σαν τα μαλακά και σκλήρα πλαστικά στο αμάξι!

Μπορείς να πάρεις Acer όπως μπορείς να πάρεις και ένα Hyundai και να μην έχεις ποτέ προβλημα.
Μπορείς να πάρεις ένα φθηνό πληκτολόγιο των 5 ευρώ και να το έχεις χρόνια όπως και μπορείς να πάρεις ένα Logitech των 100ευρώ και να το έχεις χρόνια...

Η διαφορα όμως στην ποιότητα που βλέπεις και αισθάνεσαι με χερια και μάτια είναι διαφορετική πως να το κάνουμε!