Saturday, November 03, 2007

Νέο πληκτρολόγιο.... (Update 2x)

Ναι πήραμε από την Αμερική το νεό πληκτρολόγιο της Apple για 37ευρώ. Not bad..
Πετάξαμε την μαλακία της Logitech και οι πρώτες εντυπώσεις είναι οι εξής:
Pros:
1) Τα πλήκτρα έχουν την ίδια αίσθηση των πλήκτρων του Macbook πράγμα που μου αρέσει πολύ.
2) Η διάταξη των πλήκτρων είναι σχεδόν ίδια (πλην κάποιων function keys) με του Macbook , πράγμα επίσης πολύ βολικό καθώς τα χέρια μου αρχίζουν και συνηθίζουν σε μια συγκεκριμένη θέση.
3) 2 θύρες USB
4) Βρήκα βολικά τα κουμπάκια για να πηγαίνω μπρος πίσω τραγούδια χωρίς να χρειάζεται το iTunes να είναι "in front".

Cons:
1) Είναι wired. Μακάρι να υπήρχε full size ασύρματο, αλλά δεν υπάρχει και δεν βλέπω να βγαίνει σύντομα...
2) Οι θύρες Usb όπως είχα διαβάσει δεν μπορούν να δεχτούν τα πάντα λόγω περιορισμού στο ρεύμα που τροφοδοτούνται.
Δουλεύουν άψογα στικάκια,wireless/ir receivers,οι 2 φωτογραφικές μου. Μην περιμένετε να δουλέψει εξωτερικός 2,5δίσκος. Και το πολύ απογοητευτικό είναι ότι δεν δουλεύει ούτε το iPod Nano.(Το ήξερα αυτό.) Απλά απόρω ρε παιδι μου,κινούμενα μέρη δεν έχει, πόσο πια ρεύμα χρειάζεται...
Αυτοί οι περιορισμοί των Usb υποδοχών δεν ισχύουν όταν είναι συνδεδεμένο το πληκτρολόγιο στον νέο iMac, ο οποίος το τροφοδοτεί με περισσότερο ρεύμα.

Και ξανά λίγα λόγια για το Logitech..
Kατέβασα τον καινούργιο driver που βγήκε, ενώ έλειπα Αμερική. Τώρα ενώ χρησιμοποιώ μόνο το ποντίκι από το προηγούμενο setaki , μου δείχνει ότι έχω συνδεδεμένο και το παλιό πληκτρολόγιο και ΦΥΣΙΚΑ μου λέει και πόση είναι η μπαταρία του!! ΕΛΕΟΣ!! Μου φαίνεται μας κοροιδεύει η Logitech. Μα είναι σοβαροί!Θέλω να βγάλω κάθε ίχνος Logitech Control Center Driver από το σύστημα μου!!
Οι σκέψεις για Apple Mighty Mouse γίνονται όλο κια πιο έντονες !
Περισσότερες photos εδώ...
http://www.apple.com/keyboard/

Update1:
Τελικά το ότι είναι wired δεν με απασχολεί καθόλου πια. Το πληκτρολόγιο το δουλεύω και το δούλευα στο γραφείο ή στα πόδια μου και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Το καλώδιο είναι λεπτό σχετικά και δεν εμποδίζει. Οπότε αν δεν είστε από αυτούς που παίρνετε το πληκτρολόγιο στο κρεβάτι ξανασκεφτείτε το...

Update2:
Χθες μόλις έβαλα ένα 2,5 εξωτερικό της WD και ω τι χαρά τον αναγνώρισε!!

6 comments:

javapapo said...

την πάτησες και εσυ με αυτη την παπαρια ε; Τραγικο product το S κάτι της Logitech..

τώρα για το νέο keyboard εμένα δεν μου άρεσε αλλά είναι γούστα !

Fouster said...

Εμένα μου άρεσε πολύ. Αν ήταν και wireless.... Ta 60ευρώ που έπρεπε να δώσω εδώ μου φαίνονταν αρκετά,αλλά στα 37 οι όποιοι ενδοιασμοί υποχώρησαν.
Και no drivers! Thank god!

eeVoskos said...

Καλή αγορά για τα λεφτά του.
Πάντως, εφόσον το iPod στο MacBook δουλεύει κανονικά (άρα το MacBook δίνει αρκετό ρεύμα) και εφόσον το iPod δουλεύει στο νέο πληκτρολόι με τον iMac, αποκλείεται να υπάρξει κάποια software λύση ώστε να μπορείς να βάλεις iPod στο συνδυασμό MacBook+keyboard;;

Fouster said...

Ναι δυστυχώς το ξέρω.
Τι να κάνεις...σε κάθε προιόν υπάρχει πάντα κάτι που σε χαλάει ή θα ήθελες να είναι διαφορετικό.

eeVoskos said...

Ερώτηση ήταν...
Πιστεύω ότι γίνεται, αρκεί να το κάνει ένας "ηλεκτρολόγος"! ;-)

Fouster said...

Είναι θέμα hardware. Το έψαξα λίγο και λένε ότι δουλεύει μόνο στον νεό imac , ούτε κάν στον επιτραπάζιο παλιό G5!! XA! Κάτι λένε ότι θέλει USB power controller και τέτοια.
Τι να πεις...
We'll live with that...μέχρι το επόμενο πληκτρολόγιο.
Πω πω τα δάχτυλα μου έχουν αρχίσει να συνηθίζουν and I like it..