Monday, November 19, 2007

Πετυχημένες αγορές απο Amazon!


Τον προηγούμενο μήνα,τέλη Οκτωβρίου για την ακρίβεια, έκανα 2 παραγγελίες μέσω Amazon.com για πρώτη μου φορά.
1) Mac OSX Leopard. To παρήγγειλα 27 Οκτωμβρίου και έφτασε κάπου 1-5 Νοεμβρίου στο Los Angeles,όπως έλεγε η εκτίμηση άφιξης πριν το παραγγείλω. Αύριο μάλλον θα το έχω στα χέρια μου :-)
2) Ένα βιβλίο το Internet World Wide Web How to Program 4th edition Deitel . Το παρήγγειλα στις 30 Οκτωμβρίου. Η εκτίμηση άφιξης ηταν 13Νοεμβρίου -21 Δεκεμβρίου παρακαλώ!! Τελικά το είχα στα χέρια μου μέσω ΕΛΤΑ στις 14 Νοεμβρίου.

Θετικότατες λοιπόν οι πρώτες εντυπώσεις από το Αmazon. Το μόνο αρνητικό είναι το tracking των παραγγελίων το οποίο από στιγμής που έχει φύγει η παραγγελία από τις αποθήκες σε ενημερώνει και σου λέει delivered soon. Το delivered soon μένει ακόμα και τώρα που μιλάμε που έχω τα προιόντα στα χέρια μου.
Και στις 2 περιπτώσεις χρησιμοποίησα τον τρόπο αποστολής με τα λιγότερα έξοδα.

No comments: