Sunday, March 02, 2008

Information Diet or Selective Ignorance!

Κλείνει και αυτή η βδομάδα μετά από ένα όμορφο ΤσικνοΠεμπτο-Παρασκ-Σαββατοκύριακο :-), ε ναι λίγο το ξεφτιλίσαμε...
Αρκετό καιρό τώρα νιώθω γενικότερα μια πως να το πω "παπαρίαση του μυαλού" από την υπερβολική πληροφορία που δέχομαι καθημερινά. Τεχνολογικά νέα, RSS, mails, facebook, κτλ ήταν στο καθημερινό πρόγραμμα. Άλλες φορές πρωί πρωί, άλλες κατά την διάρκεια της ημέρας, άλλες το βράδυ, άλλες φορές για λίγη ώρα και άλλες για πολύ. Πάντως ήταν εκεί όπως και να χει.
Δεν είναι πολλές φορές που λέω, ρε γαμώτο κόψαμε την ανούσια τηλεόραση και αντί αυτής μαλακιζόμαστε στο Internet ή κάνουμε maximize/minimize παράθυρα ή κάνουμε κλικ 3 φορές τη μέρα στο macrumors.com :-)
Από κει που φύγαμε από το για να δούμε τι παίζει στην tv, πάμε στο για να δούμε αν ήρθε κάνα mail , ή άμα μας έστειλε κάποιος κάτι στο facebook. Klein mein δηλαδή!

Δεν είναι το μισαώρο, ή η 1-2 ώρες που μου τρώνε αυτά τα πράγματα καθημερινά. Είναι μια γενικότερη κούραση που νιώθω στο μυαλό, που με βγάζει από το focus που θέλω να έχω στην δουλειά μου με αποτέλεσμα και να μην αποδίδω όπως θέλω και στην τελική να λιγοστεύει ο ελεύθερος χρόνος μου καθώς προσπαθώ να αναπληρώσω την δουλειά που δεν μπόρεσα να βγάλω.

Έχοντας διαβάσει μερικά σκόρπια άρθρα περί αποδοτικότητας ξεκίνησα να διαβάζω το βιβλίο του Timothy Ferriss The 4hour Workweek. Μπορώ να πω ότι οι πρώτες 100 σελίδες αξίζουν να τις διαβάσεις, καθώς έχει συγκεντρωμένες πολλές ενδιαφέρουσες απόψεις και πρακτικά παραδείγματα στο πως να γίνεις αυτό που ονομάζει New Rich, στο σωστό time-management κτλ. Τώρα είμαι κάπου στην μέση και έχω αρχίσει να βαριέμαι καθώς νομίζω ότι επαναλαμβάνεται αρκετά. Τέλος πάντων.

Υπέρμαχος λοιπόν της σωστής αξιοποίησής του χρόνου μας σε πράγματα που πραγματικά μας γεμίζουν & έχοντας ήδη ξεκινήσει από αυτήν την βδομάδα, οτιδήποτε δεν χρήζει άμεσης δράσης, οτιδήποτε δεν είναι πραγματικά σημαντικό π.χ mails(πλην δουλειάς), RSS, facebook, technology news, blogging θα ασχολούμαι μόνο ένα 2-3ώρο την Κυριακή!
Θέλω να δω αν θα βοηθήσει καθόλου, ώστε να μου δώσει ένα πιο "καθαρό" μυαλό καθημερινά, εντός και εκτός δουλειάς και αν θα έχω κάποιο πρόβλημα σοβαρής έλλειψης ενημέρωσης οπότε και θα πρέπει να σκεφτώ κάτι άλλο :-)
Πραγματικά πως πιστεύεται ότι θα ήταν η μέρα σας με λιγότερη πληροφορία? Καλύτερη ή χειρότερη? Τι αντίκτυπο θα είχε στις διάφορες δραστηριότητες σας?
Ίσως αξίζει να το δοκιμάσετε...τα αποτελέσματα μπορεί να είναι πολύ ενδιαφέρον!

No comments: