Wednesday, April 25, 2007

Μια αποτυχημένη αγορά!!!

Πολύ όμορφο έτσι ; Πάει άψογα με το mac έτσι ;
Κάπως έτσι σκέφτηκα πριν μερικούς μήνες και γω και έσταξα 80 ευρώπουλα για να πάρω το Cordless Logitech s530 for mac! Δυστυχώς τα καλά αρχίζουν και τελειώνουν εκει. Στην εμφάνιση. Και εξηγούμαι...

1) Αίσθηση πληκτρολογίου

Μπροστά στο καλύτερο πληκτρολόγιο που έχω δούλεψει μέχρι τώρα,του macbook, πραγματικά μου ξινίζει! Αν και αυτό αργά ή γρήγορα συνηθίζεται... Αλλά δεν ξέρω κάπου τα χέρια μου όταν γράφω δεν φαίνεται να μπορούν να "τρέξουν" όπως γίνεται στο macbook.

2) Αίσθηση mouse

Εδώ τα πράγματα είναι καλύτερα. Το ποντίκι είναι αρκετά καλό,με καλή αίσθηση αν και για το χέρι μου το κορυφαίο παραμένει το Microsoft Intellimouse 2.0 .
Μου την έσπασε η ροδέλα η οποία ακούγεται όταν κάνεις scroll . Είπα θα το συνηθίσω αλλά τελικά δεν μου άρεσε.
Εντελώς άχρηστα τα 3κουμπιά για τον ήχο πάνω στο ποντίκι! Άθλια θέση και αίσθηση και είναι ζήτημα αν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.

3) Γαμώ τους drivers, γαμώ!

Που να μην ήταν και for mac!! Εδώ είναι το πιο εκνευριστικό σημείο!!
Γιατί η κυρία Logitech δεν κάθεται να γράψει ένα σοβαρό driver πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω?
Συγκεκριμένα...
Όταν το stickaki είναι τοποθετημένο στο macbook και το τελευταίο είναι κλειστό , όταν το ανοίξω όλα τα προγραμματιζόμενα πλήκτρα του πληκτρολογίου και του ποντικιού δουλεύουν σωστά.Όπως τα έχω ρυθμίσει.
Αλλά αν βάλεις ή βγάλεις το stickaki όταν το μηχάνημα είναι ανοιχτό , δεν μπορεί να δουλέψει κανένα προγραμματιζόμενο πλήκτρο!
Και είναι εντελώς απαράδεκτο γιατι έτσι και αλλιώς οι περισσότεροι χρήστες με mac laptop δεν τα κλείνουν ποτέ εντελώς.( sleep mode)
Λύση δυστυχώς δεν υπάρχει,έχω ψάξει σε πολλά forums και πολλοί καταριούνται την ωρα και την στιγμή που το πήραν.

Μαμά Apple , βγάλε ένα εξωτερικό πληκτρολόγιο bluetooth με ενσωματωμένο touchpad και άψογη αίσθηση και θα είμαι ο πρώτος που θα το πάρω όσο και να κάνει!!




1 comment:

eeVoskos said...

Τι να πω;;
Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες!

Εγώ πάντως δεν αλλάζω με τίποτα το S510! Χμ... ίσως να το άλλαζα με ένα ίδιο, που θα είχε επιπλέον touchpad, φωτιζόμενα πλήκτρα και γυροσκοπικό μηχανισμό που να αντιλαμβάνεται την περιστροφή του, ώστε να χρησιμοποιείται ως "εναέριο" τιμόνι στο Need For Speed! ;-))

Υ.Γ.: Για το πληκτρολόγιο μιλάω πάντα, γιατί το τρωκτικό του S510 είναι άθλιο...