Thursday, April 19, 2007

Η Οδύσσεια ΤΕΛΕΙΩΣΕ!!!

Μια όμορφη μέρα τελειώνει, που ενώ στα σχέδια της το πρωί είχε γυμναστήριο και διάβασμα, κατέληξα στο να έχω το macbook στα χέρια, να πίνω έναν 2,5 πρωινό καφέ με τον bro,να κουβαλάω ένα κρεβάτι στον τρίτο όροφο,να τρώω στο Cosmos,να καθαρίζω 2,5ώρες το σπίτι μου,να μεταφέρνω ένα desktop από έναν φίλο μου στην Άνω πόλη σε μένα για να κάνουμε κάποιες μαλακιούλες,να παίζουμε κιθάρα και να πίνουμε λευκό κρασί και να τρωμε σουβλάκια στα γοριλάκια....!
Τι απρόβλεπτη που είναι η ζωή :-)

Αλλά ας πάμε στο θέμα μας:
Τέλειωσε ναι τέλειωσε!!
Κάποιοι μου έλεγαν ότι τέλειωσε η Οδύσσεια και τώρα αρχίζει η Ηλιάδα, αλλά εγώ απλά χαμογέλούσα....
Και τώρα είμαι πάλι με το μώρο στα χέρια μου!
Σήμερα λοιπόν πρωί παίρνει τηλ ο κορυφαίος Courier και μου λέει
-Σε 1 λέπτό είμαι σπίτι σας!!
Και έτσι έληξαν όλα! Καμμία ειδοποίηση από Rainbow πιο μπροστά....

ΤΕΛΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΩΤΗΣ ΕΠΑΦΗΣ ΜΕ ΤΟ SERVICE ΤΗΣ RAINBOW:

1) 4 μέρες για να καταφέρω να μιλήσω με την τεχνική υποστήριξη
2) 12 μέρες περιμένοντας να ρθουν τα χαρτιά με τα ΕΛΤΑ. (Αν είχα πάει στο κέντρο δεν θα περίμενα καθόλου)
3) 1βδομάδα με Σαββατοκύριακο μέσα , άρα στην ουσία 5 εργάσιμες για να ρθει το laptop πίσω στα χέρια μου. Έφυγε Τετάρτη πρωί και ήρθε Τετάρτη πρωί. Όπως ακριβώς μου είπε ο τεχνικός.

Για όλη την ιστορία δείτε πρώτα τα...
http://fousterthoughts.blogspot.com/2007/03/rainbow-odyssey-is-starting.html
http://fousterthoughts.blogspot.com/2007/04/rainbow-odyssey-is-coming-to-end.html

Τα συμπεράσματα δικά σας... Πάντως τώρα χαίρομαι που έχω μια ολοκαίνουρια φρέσκια μπαταριούλα με 4-4,5 ώρες ζωής :-)

Με την ελπίδα ότι ήταν το πρώτο και τελευταίο πρόβλημα καλό βράδυ !

2 comments:

Cybergoulion said...

Χεχε... Κατ' αρχήν χαίρομαι που έφτασες στην Ιθάκη σου. Η εκτίμηση μου βασιζόταν σε όσα είχα ακούσει από ομόθρησκους σου για τη rainbow. Αφού σε εξηπηρετήσανε με τόσο ιλιγγιώδη ταχύτητα, δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν:
1) Έστρωσε το Service της Rainbow.
2) Τους στείλανε ένα ανατρεπόμενο μπαταρίες για να έχουνε να αλλάζουνε (known issue)!

Ποιό λες να είναι το σωστό;

Fouster said...

Χμμ το πρώτο δεν ξέρω αν μπορώ να το πιστέψω! Μακάρι!
Όσο για το δεύτερο δεν μου είπε τίποτα ο τεχνικός ότι έχει stock ,αλλά ότι η νέα μπαταρία έρχεται σε 1-2 εργάσιμες αφού επικοινωνήσουν με την Apple.