Saturday, January 12, 2008

Αναμένοντας την Macworld 2008...

Στις 15 του μήνα είναι η ετήσια Macworld Expo στο San Fransisco. Η Apple ανέβασε πάλι τα bannerakia της ( Μα δεν είναι εντελώς πορωτικά χαχα!! ) .
Προσωπικά δεν ξέρω....Δεν έχω κάτι να περιμένω..Νομίζω και μακάρι να διαψευσθώ ότι θα είναι μια βαρετή Macworld Expo. Όχι βέβαια πως δεν θα παρακολουθήσω το live keynote :-) Μια παρουσιάση του Steve είναι πάντα μια εμπειρία! Απλά δεν έχω να περιμένω κάτι σε software ή hardware το οποίο το χρειάζομαι ή πιστεύω ότι θα "μου δημιουργήσουν" την ανάγκη να το αποκτήσω!

Ίσως το μόνο που θα με συγκινούσε θα ήταν ένα Iphone 3G με GPS...Αλλά έχουμε αρκετό καιρό για αυτό ακόμα...

Ακόμα μια γουστόζικη φωτογραφία , που φυσικά και δεν θέλω πότε να γίνει πραγματικότητα. Είμαι υπέρ της καλής τεχνολογίας και του υγιούς ανταγωνισμού :-)

2 comments:

eeVoskos said...

Άρα, μάλλον έχεις κάτι να περιμένεις. Πέρασε ένας χρόνος από την παρουσίαση του iPhone. Γιατί όχι λοιπόν ένα πολυπόθητο iPhone Nano που θα αντικαταστήσει το σαραβαλάκι σου;

Fouster said...

Ε όχι και σαραβαλάκι την κινητάρα μου!!
:-)
Κανένα άλλο κινητό δεν μπορεί να μηδενίσει την μισογεμάτη μπαταρία του με το μόλις δεχτεί μια κλήση!!
Όσο για ipod nano δεν νομίζω τελικά ότι είναι αυτό που θέλω μιας και η μικρή οθόνη θα καταστήσει άχρηστα πολλά feature ( internet, Google maps,κτλ) τα οποία θα ήθελα να τα έχει...