Wednesday, December 26, 2007

Netbeans 6 & 5ώρες χάσιμο χρόνου!!

Συμβαίνει και στα καλύτερα σπίτια. Ενώ έκανα debug, δεν μπορούσα να το σταματήσω ( από δικιά μου ηλιθιότητα γιατί αντί να πατάω stop debbuging mode, πατούσα stop build/run) και έτσι έκανα ένα force quit την εφαρμογή. Ξανανοίγω λοιπόν το Netbeans και δεν μπορούσε να κάνει debug μου πετούσε ένα μήνυμα λάθους! Τρελαίνομαι!!
Restart υπολογιστή, επανεγκατάσταση εφαρμογής τίποτα!! Τρελαίνομαι ακόμα περισσότερο!!
Λέω ρε γαμώτο κάπου θα έχει κάποιο cache file κρατημένο. Ψάχνω στα standard μέρη μέσα στην library μου για cache files και δεν βρίσκω τίποτα. Τελικά μετά από ώρα μπαίνω στην σελίδα του Netbeans στο installation instructions, όπου λέει ότι μπαίνει ένα cache file μέσα στον φάκελο users. Καταλαβαίνω ότι πρέπει να κάνω show τα κρυφά αρχεία του finder και τελικά το ΒΡΙΣΚΩ!! 2 φάκελοι μέσα στο .netbeans . Ο 5.5.1 και ο 6, από τις 2 εκδόσεις Netbeans που έχω αντίστοιχα εγκαταστημένες. Διαγράφω λοιπόν τον 6, αρχίζω το Netbeans 6 και πολύ όμορφα μου ζητάει όπως είχε κάνει και παλαιότερα να κάνει import τα settings του 5.5.1 Παταω YES και πάλι το ίδιο πρόβλημα!! Πάω να αυτοκτονήσω!!
Ξανασβήνω το φάκελο 6 , ξανάτρέχω Netbeans 6 ,IMPORT settings ΝΟ και manual insert του Project!! ΟΛΑ ΑΨΟΓΑ!!!
Οπότε τι να πω...
Προσέξτε το import settings από 5.5.1 στην 6 και μην κάνετε χωρίς σκέψη force quit στο Netbeans, ενώ τρέχει ο debugger.

Update 1 (5/1/2008):

Καλά τι να πώ το Netbeans μας δουλεύει και χρειάζεται επειγόντως update!!
O Debugger πάλι τα ίδια στο άσχετο τώρα! Το αντιμετώπισα με τον ίδιο τρόπο,...αλλά αυτήν την δουλειά θα κάνουμε?
Άσε που γενικά το βρίσκω πολύ αργό. Ελπίζω τα μελλοντικά update του Netbeans και της Java6 να δώσουν την σταθερότητα και ταχύτητα που θέλω , γιατί πραγματικά μου αρέσει πολύ σαν περιβάλλον εργασίας.

No comments: