Sunday, December 16, 2007

The Killers....

Πριν 2 μέρες άκουσα ένα γαμάτο τραγουδάκι στο radio...
Mr.Brightside.Ψάχνω,ψάχνω και τελικά το λένε οι The Killers!
Το τραγούδι είναι σχετικά παλιό του 2004 και βρήκα και το τελευταίο τους album το Sam's town! Τα σπάει! Πραγματικά χαίρομαι πάρα πολυ όταν ένα ολόκληρο album είναι πολύ καλό και όχι μόνο 1-2 τραγούδια!!
Μάλλον θα ρίξω τον οβολό μου!! :-)

Παραθέτω ένα από τα αγαπήμενα μου For Reasons unknown από το Sam's town...



και φυσικά Mr.Brightside. Κομματάρα!! Υπάρχει σε πολλά mix!! Πραγματικά με ανεβάζει!!




P.s XAXA!! Έπρεπε να το φανταστώ!! The Killers are a American rock band from Las Vegas, Nevada!!
Las Vegas Rulez Baby!!! XAXA!! Πραγματικά μου φαίνεται ώρες ώρες πολύ περίεργο και αστείο που πριν 1,5 μήνα ήμουν εκεί, και τώρα που στην καθημερινότητα μου διαβάζω,ακούω μουσική,βλέπω τηλέοραση και μπορώ να αναγνωρίσω μέρη και να πω αχ το θυμάμαι αυτό. Μου φαίνονται κάπως πιο οικεία και όχι από άλλο πλανήτη.

No comments: