Saturday, September 08, 2007

Windows PC - Macintosh OS X

Ας αρχίσουμε...

O Papos στο blog του έχει γράψει ένα εξαιρετικό άρθρο το οποίο με εκφράζει σχεδόν 100%.
Αξίζει να το διαβάσετε, όπως και τα πολλά comments που είχε.Ειδικά το πρώτο comment τα λέει όλα όταν καμμιά φορά συζητάω το θέμα με κάποιον!
Papo's log: Γιατί επιλέγω mac- 10 λόγοι!

Σας ξαναθυμίζω το δικό μου παλιό post, για το οποίο 8 μήνες μετά η γνώμη είναι ακριβώς ίδια!!
http://fousterthoughts.blogspot.com/2006/10/mac-os-x-vs-win-xp.html

Και κάποια πράγματα έτσι από την καθημερινότητα μου τώρα τελευταία...

1)
Ο αγαπητός φίλος Stef έχει αγοράσει ένα ωραίο και πραγματικά λιτό Sony Vaio.
Είχε προεγκαταστημένα τα Windows XP Media Center και το έχει εδώ και 7μήνες περίπου. Ήσυχο,κρύο και ελαφρύ μηχανάκι,μια χαρά μέχρι εδώ :-)
Τι έχουμε όμως μετα από 7 μήνες εντατικής χρήσης...
--Μετά το sleep το δεξί κλικ του touchpad πολλές φορές αρνείται να λειτουργήσει και πρέπει να κάνει restart!
--Μου λέει ότι το έχει 10 μέρες χωρίς restart το μηχάνημα και αρχίζει να ψιλοσέρνεται (Είναι μάλιστα από τους λίγους Pcαδες που δεν χρησιμοποιεί antivirus& firewall.)
---To start menu αργεί κάθε φορά να ανοίξει για μερικά δευτορόλεπτα.Δεν έχει βρει τον λόγο.
Κοινώς οκ με το hardware , αλλά το software μας τα χαλάει...

Φυσικά δεν πτοείται & συνεχίζει να βρίσκει το άσπρο macbook ότι είναι ψυγείο παρά υπολογιστής :-)

2)
Συζητούσα με τον eeVosko και τον ρωτούσα αν ξέρει που μπαίνουν όλοι αυτοί οι codecs που βάζει για να παίξουν τα διάφορα αρχεία video/ήχου όταν εγκαθιστάς το ανατριχιαστικό KLite Codec Pack :-)
Εγώ για να παίξω σχεδόν τα πάντα το μόνο που έχω κάνει είναι drag&drop 2 αρχεία στον φάκελο plugins του Quicktime!

3) Και τέλος το Macbook μου....

Το μηχάνημα και η αισθηση που έχω μετά από 1 χρόνο είναι σαν να το βγαλα από το κουτί. Το μηχάνημα είναι πιο γρήγορο στην απόκριση του χάρις στα 4 updates και στις βελτιωμένες εκδόσεις διαφόρων προγραμμάτων που βγήκαν.
Συγκεκριμένα:
-O Firefox πλέον είναι σταθερότατος & πλησιάζει την σταθερότητα του Safari.
-To MS Office 2004 σταθερότατο & πιο γρήγορο στην απόκριση του χάρι στην βελτίωση του Rosetta που αν δεν κάνω λάθος έγινε σε κάποιο update.
-VLC Player απλά καμμία σχέση με την σταθερότητα που δείχνει στα win.

Ορίστε μια συνηθισμένη εικόνα άψογης λειτουργίας που τράβηξα μόλις τώρα. Keep walking...



Τέλος......
Μου αρέσει πολύ η τεχνολογία,ασχολούμαι μαζί της καθημερινά σε διάφορες μορφές και πραγματικά ΧΑΙΡΟΜΑΙ που μπορώ και μιλάω με ενθουσιασμό (ίσως ανόητο μερικές φορές :-) ) για το μηχάνημα που χρησιμοποιώ καθημερινά και να μην λέω... εντάξει δεν έχω κάνα ιδιαίτερο πρόβλημα.Καλό είναι.
Που πήγε λίγο το πάθος,η χαρά, η τρέλα του τεχνοκράτη? (Τεχνοκράτη με την καλή έννοια.)
Μπας και μας τρώει η νοοτρόπια του έλα μωρέ χαλαρά..?

Ειδικά για άτομα τα οποία αγαπάνε την τεχνολογία και ασχολούνται μαζί της, θεωρώ ότι είναι απαραίτητο να χρησιμοποιούν πράγματα τα οποία they just love!
Πραγματικά θα χαιρόμουνα πολύ να ρθει κάποιος να μου πει π.χ Τα Windows γαμάνε! Είναι τέλεια!

P.s Bro περιμένω ένα review για το πως ήταν τα XP όταν τα έβαλες και πως είναι 1 χρόνο μετά.. Όπως και τις πρώτες εντυπώσεις από τα Vista!






6 comments:

javapapo said...

;)

eeVoskos said...

Για το 2:

Ξέρεις, για έναν πιο hardcore χρήστη των Windows, γι' αυτόν που δεν θα εγκαταστήσει το Sou-gamaw-to-pc Codec Pack τα πράγματα είναι πιο απλά.
Όπως εσύ κάνεις 2 drag 'n' drop, αυτός κάνει απλά 1 drag 'n' drop το αρχείο του codec (συνήθως .dll ή .ax) στον φάκελο system32 και μετά με μια απλή εντολή στο "run" κάνει register αυτό το αρχείο στο σύστημα.

Δεν λέω ότι τα Windows είναι πιο εύχρηστα από το OSX. Νομίζω όμως ότι και τα windows δεν τα έχουμε ψάξει αρκετά. Έχουμε απλά μείνει στην "εγκατάσταση". Εγκαθιστούμαι ό,τι βρίσκουμε έτοιμο και αυτό είναι που καταστρέφει το σύστημά μας. Εμένα ας πούμε, από τότε που "έπαιζα" με τα codecs, συχνά πυκνά κολλάει ...ο explorer! (Συμφωνώ ότι το explorer.exe είναι ίσως το πιο ηλίθιο πρόγραμμα της ms!!).

Anyway, θέλω να καταλήξω, ότι ένας χρήστης που έχει ψάξει αρκετά τα windows μπορεί να τους κάνει ένα πολύ καλό optimization και να μην έχει κανένα πρόβλημα. Ίσως αυτήν την εμπειρία σου την προσφέρει το OSX out-of-the-box, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

Το review θα έρθει τον Οκτώβρη. Αναμείνατε!

Cybergoulion said...

1.
-To αυτοκίνητο μου κρασάρει συνέχεια.
-Να οδηγείτε ξέρετε;
-Να οδηγώ; Τι με νοιάζει εμένα αυτό, εγώ απλώς θέλω να πηγαίνω εδώ κι εκεί.
-ΟΚ, δεν είναι τίποτα, απλώς χρειάζεστε άλλον driver...

2. Η λέξη σχεδόν είναι το κλειδί.

3.
-[Σαν να το έβγαλα από το κουτί]= [είναι ίδιο με τα υπόλοιπα], άντε να άλλαξα background. Think Different!
-Όντως, είναι αλήθεια ότι ο firefox δεν είναι τόσο σταθερός όσο παλιά...
- MS? wtf?
-Αν παίζει το quicktime τα πάντα, το vlc τι το θέλεις;

Τα windows γαμάνε! Έχουν τις πιο πολλές εγκαταστάσεις, υπάρχουν εφαρμογές για οτιδήποτε και παίζουν και παιχνίδια. Είναι τέλεια! (ορίστε, ευχαριστήθηκες τώρα:)

P.S. Τα windows με τα vista έκαναν ακόμη ένα βήμα για να μοιάσουν στον mac. Πλέον τα μισά και βάλε παιχνίδια και χρήσιμες εφαρμογές δεν παίζουν!

Fouster said...
This comment has been removed by the author.
Fouster said...

Όποιος έχει εγκαταστήσει έτσι ποτέ codec στα Win πραγματικά τι να πω...!!! ΜΠΡΑΒΟ του!!
Ακούς εκεί με μια απλή πληκτρολόγηση στο run!! XAXA!!

"Anyway, θέλω να καταλήξω, ότι ένας χρήστης που έχει ψάξει αρκετά τα windows μπορεί να τους κάνει ένα πολύ καλό optimization και να μην έχει κανένα πρόβλημα"

Εγώ τόσο χρόνια δεν τα κατάφερα! Ίσως δεν είμαι καλός χρήστης! :-) Ίσως είμαι πολύ λογικός χρήστης και δεν μπορώ κάποια πράγματα. Πάντως είμαι σίγουρα τολμηρός και καθόλου εύκολος χρήστης. :-)

Α ρε Cybergouliion θα σε ψήσω κάποια μέρα!! :-)

2) Το σχεδόν για αυτό το είπα! Παίζει όλα τα γνωστά. Απο flv,mp4 και ότι άλλο έχεις προφανώς δει. Τον Vlc τον έχω για κάνα πρόχειρο άκουσμα σε mp3 και για να βλέπω τα *.part αρχειάκια video καθώς κατεβαίνουν από το emule! :-) Α όπως και επειδή μπορώ να βάζω υπότιτλους :-)

3) Σε πληροφορώ ότι το backround το άλλαξα!! Βάζω το mac chick του κάθε μήνα πλέον!! ΧΑΧΑ..
Όπως και επίσης και ότι έχω βάλει καμμια 30 προγράμματάκια επιπλέον + μερικά παιχνιδάκια.
MS Office 2004! Τι να κάνουμε η καλύτερη λύση από πλευράς συμβατότητας μέχρι στιγμής!
Για το Vlc σου απάντησα...

Σίγουρα ευχαριστήθηκα!! Ένας πραγματικά ευτυχισμένος Win χρήστης!!! ;-) Να με ειδοποιήσεις πριν το επόμενο format σου !!

Cybergoulion said...

Format κάνω μόνο όταν αλλάζω δίσκους και αυτό δε σημαίνει ότι θα ξανακάνω απαραίτητα κι εγκατάσταση. Όσο για το ψήσιμο νεαρέ mac user να σε ενημερώσω ότι προσπαθούνε διάφοροι ανεπιτυχώς από το '94. Τώρα που το σκέφτομαι, λάθος. Προσπαθούνε ανεπιτυχώς από το '89! Αλλά ακόμη και τότε ο προσπαθών ζήλευε τον 6128 μου...
Έπειτα όλα αυτά δεν έχουν σημασία. Η θεωρία που ανέπτυσα το '94, '95 στον μετέπειτα πρώτο πρόεδρο του helmug περί της μεγάλης σύγκλισης των λειτουργικών, είναι γύρω μας.