Saturday, September 08, 2007

Εκτός εγγύησης......& Rainbow

Αυτό ήταν!! Έκλεισα 1 χρόνο και κάτι μέρες σαν mac switcher και τώρα είμαι εκτός εγγύησης!! ( Εκτός από την νέα μπαταρία μου που έχει εγγύηση μέχρι τον Απρίλιο)
Εύχομαι λοιπόν να πάνε όλα καλά και να μην γίνει καμμιά στραβή!


Πριν κάνα μήνα αρχές Αυγούστου,επικοινώνησα με Rainbow για να ρωτήσω το εξής απλό:
Αν αγοράσω από το εξωτερικό( π.χ Amazon ) ένα Applecare Service pack , ενω το Macbook μου είναι αγορασμένο από εσάς το υποστηρίζεται??

Πήρα τηλέφωνα,τους έστειλα email, στην αρχή μου είπαν όχι δεν γίνεται, μετά ναι και τελικά μου είπαν ότι θα επικοινωνήσουν με την Apple για να πάρουν από αυτούς την απάντηση. Μου είπαν ότι και αυτούς τους ενδιαφέρει.
Δυστυχώς πέρασε ο καιρός και απάντηση δεν πήρα.
Βασικά κάπου βαρέθηκα και γω και λέω αφού έβγαλε το μηχάνημα τον πρώτο χρόνο, λογικά θα πάει καλά και στη συνέχεια.
Αλήθεια τι γίνεται με τις αλλαγές που μας υποσχέθηκαν ότι θα συμβούν στην Ελλάδα πολύ σύντομα όσον αφορά την αντιπροσώπευση της Apple??

3 comments:

javapapo said...

φαντάσου τόσα χρόνια reseller και δεν ξέρουν να απαντήσουν!

Καληνύχτα!

eeVoskos said...

Αλήθεια, πότε θα κάνεις ένα review για την εξυπηρέτηση πελατών για pc και mac;; Μη μου πεις ότι δεν "σε παίρνει" να το κάνεις!! :-Ρ

Fouster said...

XA!
Δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Απλά μόνο για την Dell έχω μάθει πως είναι το service της , δεν ξέρω τι γίνεται με τους υπόλοιπους