Sunday, August 26, 2007

40 μέρες ακόμη.....!!!Κουράστηκα!


Μέχρι το ΤΕΛΟΣ!!! Όχι του κόσμου , αλλά της τελευταίας εξεταστικής!! (Έτσι ελπίζω τουλάχιστον :-) )
40 μέρες παθών!
Κουράστηκα να διαβάζω για να διαβάζω. Να διαβάζω για να περάσω το μάθημα ακόμα και αν είναι μια μεγάλη μαλακία τουλάχιστον έτσι όπως διδάσκεται και εξετάζεται!
Κουράστηκα να έχω στο μυαλό μου την επόμενη εξεταστική.
Κουράστηκα να αφιερώνω τόσο πολύτιμο χρόνο από την κάθε μου μέρα, ειδικά σε περιόδους εξεταστικής, σε πράγματα που δεν με γεμίζουν.
Ξέρω ότι πολύ δύσκολα θα φτάσεις στο σημείο όπου θα κάνεις μόνο πράγματα που σε γεμίζουν και σε ευχαριστούν , αλλά τουλάχιστον πρέπει να το προσπαθήσεις και να μειώσεις τα βαρετά στο ελάχιστο. Και όχι στο να σου τρώνε τον περισσότερο χρόνο της μέρας σου!
40 μέρες λοιπόν,βάλε τα δυνατά σου Fouster και από κει και πέρα βλέπω τα πράγματα να κλίνουν προς την ευχάριστη πλευρά :-)
Κουράστηκα να γράφω! Τέλος post :-)

5 comments:

eeVoskos said...

Κουράγιο! Ο ένας πρέπει να παροτρύνει τον άλλο για να τα καταφέρουμε. Μία τελευταία προσπάθεια. Μετά θα δρέπεις τους καρπούς της επιτυχίας σου ;-)

Fouster said...

Και γω αυτό ελπίζω!! Τον Φεβρουάριο θα τελειώσουμε σίγουρα γιατί έτσι έχω αρχίσει να διαδίδω στους δικούς μου??

eeVoskos said...

ΧΜ... το Google τα 'παιξε! Δες τις ώρες που λέει ότι έγιναν τα comments.

eeVoskos said...

Τώρα που το σκέφτομαι... μήπως δεν έχεις ρυθμίσει τη ζώνη ώρας στις σχετικές επιλογές του blog σου;;

Fouster said...

Γαμωτό γι'αυτο σε πάω ! Της λεπτομέρειας πάντα!! :-) Όντως το χα λάθος :-)