Thursday, May 03, 2007

Ζήτω ο Firefox!!!!

Έχοντας πλέον λύσει οριστικά το θέμα του yahoo mail βάζοντας ένα πολύ όμορφο και μικρό εικονιδιάκι στον Firefox που με ενημερώνει πότε έχω unread mail (Yahoo mail notifier ) ,ήρθε η σειρά του RSS !!
Έχω καμμιά δεκαριά sites τα οποία δεν ανανεώνονται συχνά (π.χ διάφορα blogs, silentpcreview.com, κτλ ) τα οποία καθημερινά επισκεπτόμουνα, ίσως και παραπάνω από μια φορά μπας και έχουν βάλει τίποτα. Σκέφτηκα ότι καλό θα ήταν να μην επισκέπτομαι εγώ αυτά τα site , αλλα να μπορούσαν να με ενημερώνουν αυτά όταν θα έχει "μπει" κάτι καινούργιο.

Και η λύση...... RSS Ticker !!!! Ένα άψογο add-on για τον Firefox.


Έβαλα λοιπόν το add-on, έφτιαξα έναν φακελό που τον ονόμασα feeds και πέταξα μέσα χύμα όλα αυτά τα sites τα οποία ανανεώνονται σε αραιά χρονικά διαστήματα.
( Τα sites αυτά πρέπει να είναι να σε "μορφή" live bookmark του firefox )
Έτσι τώρα όποτε ανανεωθεί κάποιο από αυτά τα sites, εμφανίζεται μια μπάρα κάτω ακριβώς από την bookmarks toolbar και ένα κυλιόμενο μήνυμα μου λέει για το τι έχει συμβεί!
Πολύ όμορφο, πολύ πρακτικό, μου γλύτωσε χρόνο και κόπο ! :-)

No comments: